MARIES KLADDKAKA

I dag sa Marie (som förrästen har en underbar blogg!!!) att jag måste uppdatera för att allting på min blogg ser så gott ut. Det gjorde mig jätteglad och det är sånt som får mig att vilja blogga.
Därför är det här underbara kladdkake receptet till henne :D
2 ägg
2½ tsk vaniljsocker
4 msk kakao 
100 g smält smör
2 dl socker
1 dl farinsocker
1½ dl mjöl
1 msk snabbkaffe pulver

Rör först ihop ägg och socker och blanda sedan i resten av ingredienserna. Smörj formen och bröa den med kokosflingor. Grädda i 175 grader i 20 minuter.

Kommentarer
Postat av: MARIE

ÅÅH TARA! vad sött av dig! Och gissa vad, kladdkaka är typ det bästa jag vet så dethär var bara alldeles perfekt! Tack tack tack, du e bäst, måste baka dethär!! vi ses imorgon!<3 kram.

2011-09-21 @ 22:50:12
URL: http://www.lifeinkaaos.blogspot.com
Postat av: Maria

Tack för den goda kakan och det superba receptet, det kommer att gå i min recept samling bums, bara jag får sätta dit det:)

Kakan blev helt super god och chokosmeten var så god!

2011-11-16 @ 22:52:30
URL: http://rissusblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0