MY N♥TELLA MOMENT

När jag var fem år gammal smakade jag för första gången på nutella. Min bror åt det morgon, middag, kväll så jag hade rätt höga förväntningarmen det var det äckligaste jag någonsin ätit.

För någon dag sedan då choklad suget slog till letade jag igenom alla våra skåp för att hitta något att äta, men det ända jag hittade var en liten nutella ask från cafet. Jag öppnade den med spänning, strödde lite kokos över, slukade askens inehåll och slickade resterna.

Så vad kan jag säga? Jag är helt enkelt såld på nutella. En till last att försöka låta bli...

Fast att bre ett lager på ett bröd vet jag inte om jag ännu är redo för!

Kommentarer
Postat av: Elina/Filibabba

Det finns nog inget godare än nutella!! Men jag vill INTE heller ha det på bröd! Känns helt fel. Till glass är det supergott! :)

2011-03-04 @ 22:21:27
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

oh nutella är såå gott, men jag äter det inte heller på bröd, den kombinationen förstår jag mig inte på! Men i crèpes finns det ingen godare fyllning! Nutella, banan och kärlek <3 Tycker om din blogg också, mums =D

2011-03-05 @ 22:25:49
URL: http://www.daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0