TA DIG EN TYSK FIKA

Det skönaste du kan göra en lite små regnig dag i Tyskland är att ta en fika på något av de massa mysiga caféerna. Jag har redan planerat att söka jobb här- på en av de största café kedjorna i Tyskland när jag blir äldre... Drömmliv♥


Bara sitta och bläddra i en tidning och äta och dricka något gott.

Kanske inte så tydligt, men ser ni hur gått det ser ut? Och ännu viktigare, ser ni priserna?!

En äppel- kanellatte, en chilikakao, dubbelchokladmuffins och en oktober cupcake.

Det här hade jag i min kopp den här gången.

Den här oktober cupcaken var helt underbart god! Jag tror det var pumpa i den och frostingen var gudomlig!
Chilikakaon var stark. Väldigt stark!

Kommentarer
Postat av: Kulan

damn allt ser grymt gott ut =)

2010-10-21 @ 20:14:45
URL: http://kulansplace.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjenare, gjort ikväll? :)

2010-10-21 @ 21:23:03
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0