APELSINSMÖR OCH CHEESECAKE BAK

Nu så här om hösten blir ju de flesta sjuka, men i år skulle inte jag vara en av dem. Jag skulle inte bli förkyld en enda gång i höst. Om vi säger så här, så blev det tyvärr inte!

Tyvärr har jag inte hunnit lägga upp cupcakes receptet än och imorgon skall jag jobba hela dan, men nån gång den här veckan kommer det nog upp!

Vi var ute och äta idag och det var ovanlig gott! Nu skall jag snart ta ut min chocolat swirl cheesecake- som jag hållit på och baka i tre timmar- ur ugnen! 

Pasta med pesto och getost med sockerärter och apelsinsmör

Hallonsorbet- den bästa medicinen mot en sjuk hals

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-14 @ 12:23:44
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0