ETT EXOTISKT MORGONMÅL

I dag är det både min, min mammas och min mormors namnsdag. Därför steg jag upp klockan fem i morse för att laga morgonmål åt mamma som går på jobb klockan sju! Jag ville laga något lite annorlunda och eftersom jag för tillfället har couscous på hjärnan så blev det faktiskt couscous till morgånmål! Jag vet, det låter helt sjukt men istället för att använda vatten så använde jag äppelsaft. Det gick otroligt snabbt att koka upp äppelsaften. Så mixade jag en persika och hällde över. Nå, tänker ni var det gott då? Nej inte egentligen men än ger jag inte upp. Det går så snabbt att laga couscous så det skulle ju vara det perfekta morgonmålet när man har brottåm. Mamma sa att det nog bara är så att couscous inte passar till morgonmål, men som sagt så tänker jag inte ge upp i första taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0