GLAD LILLA JUL!

Om jag skulle bo i Sverige skulle jag antagligen vara pank! Fast jag skulle också ha mycket lättare att hitta julklappar. Sakerna nedan är alla från Lagerhaus; Anti stress julkalender, disktrasa, kakburk, en till kakburk, kökshanduk, burk för julgodis, pepparkaks kola, disktrasa, pepparkaksform som föreställer en klacksko och muffinsformar! Jag skulle inte ha något i mot att äga ovanstående saker!

I går var Andrea, Linda, Amanda och jag på Arbis julvaka. Vi stöpte ljus, gjorde julkort, trckte tryck på tygkassar och bakade pepperkakor. I dag är det ju lillajul och jag har fortfarande inte riktigt jul stämmning men det kanske kommer i kväll när vi skall till Mammmas kompis och fira lilla jul.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0