NY BLOGG!

Jag är oftast onödigt dramatiskt då det gäller att ta farväl av något gammalt och ta itu med något nytt! Därför känns det rätt vemodigt att ta farväl av min blogg- bloggen jag byggt upp alldeles själv och hälsa på i en ny värld dit jag är otroligt stollt att jag kommit!
Att i över två år ha bloggat på blogg.se har gett mig stor erfarenhet och också gett mig något så stort som att plötsligt förvandla min blogg till en "riktig blogg"!
Och ja, det här låter allt totalt över dramatiskt och ingen av er har säkert orkat läsat allt (för ni borde ju redan ha börjat läsa HÄR!!!) men det kändes ändo viktigt för mig själv att skriva ner det här i vad som nu är min gamla blogg.
Hoppas ni vill fortsätta min blogg på annat håll!
Kram Tara♥
NY BLOGG LÄNK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0