JAG HAR ÖVERLEVT!

Vid det här laget har ni kanske förstott att jag gillar mat? De senaste tre dagarna har jag levt utan mat, sedan gått ungefär 40 km med en 10 kgs väska och flera gånger trott att jag skall svimma, spy eller börja gråta. Samtidigt har vi haft det jätteroligt och det är med säkerhet något jag aldrig kommer att glömma.

Jag har få gånger talat så mycket om mat och vad jag vill äta. Vi var så desperata att vi gick och tigga SENAP av en barnfamilj som var på utflykt i skogen. Och tro mig det hör till något av det godaste jag ätit då vi delade på en kopp med senap i!

När jag kom hem var jag sååå lycklig när jag äntligen fick äta, och jag kommer aldrig glömma sen underbara måltidan!
Jag åt b.la. danska semlor med smör eller kanske ja borde erkänna; smör med danska semlor
Så åt jag två bitar choko- körsbärskaka. Dessutom åt jag avokado och bön pasta. Aldrig har jag varit så besviken som när jag märkte att avokadon var rå! Det var nämligen avokado pasta jag trånade mest efter under vår korta vandrings tur!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta, varför har du inte ätit någon mat?!

2011-09-26 @ 21:34:36
Postat av: Tara

Jag har varit på överlevnads kurs och man får inte äta något annat än det man hittade i skogen :D

2011-09-27 @ 15:30:57
URL: http://tortelina.blogg.se/
Postat av: Maxine

Aha! Måste vart jobbigt! Starkt av dig! ;)

2011-10-01 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0