SUSHI

I dag på "mat från hela världen" kursen lagade vi sushi. Och herregud så mycket sushi vi laga! Jag är ännu mätt. Förutom sushi lagade vi räkchips och friterade grönsaker.

Det här var vår andra timme på den kursen och allting är jätteråddigt! Vår lärare är från Kina och talar rätt dålig engelska, och vi har inge recept och ingen förstår någonting. Påriktigt, det känns som att jag aldrig för skulle ha lagat mat när jag gör det i skolan :D

Vi har i alla fall jätteroligt och supergott har allting blivit hittills. Nästa vecka ska vi laga vårrullar!
Tyvärr hade ingen av oss kamera med, men här är en bild på sushi jag åt i Tyskland på sommaren.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

oh, så gott med sushi! väldigt längesen jag åt de nu..



jättebra blogg du har! här kommer jag hitta mkt inspiration :D

2011-09-17 @ 09:22:56
URL: http://cookieetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0