TACOGRATÄNG

Jag tror inte jag är ensam om att tycka at lördagen är den bästa dagen i veckan. Förutom att jag på lördagen jobbade på cafét, gick på en jättebra danstimme och hade fotbad, så lagade jag en underbart god middag- tacolåda.

1 påse nachos chips

400 g malet kött

tacokrydda

1 burk creme fraiche

1 burk philadelphiaost

½ burk santa maria salsa

2 dl burkmajs

1 påse riven ost 


Häll ut nachos i en ugnsform, stek köttet och blanda ner tacokryddan. Häll över nachos. Blanda Creme fraichen med philadelphiaosten, salsan och majsen, häll över köttet. Toppa med osten. In i ugn 200 grader ca 15-20 min.



Nu iväg till dansen och sedan kemiprovs övning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0