UNDERBART SENA KVÄLLAR, FÖRKYLNINGAR OCH HALLONSORBET

Sedan klockan 11 på fredagen har jag varit ledig, och först i morgon måste jag igen bege mig till skolan.
Jag har fått uppleva några av de mest underbara kvällarna på mycket länge, men tyvärr har jag sedan söndagen varit sjuk.
Ni vet, då man är sjuk är det oftast få saker man kan tänka sig att äta och den här gången var det ända jag fick i mig lite hallon"glass".
Bara mixa lite frusna hallon med en skvätt mjölk och ät innan det blir varmt. Smakar precis som hhallon sorbet!

Kommentarer
Postat av: Nellie-Sockertussen

Jisses vad gott det ser ut =)



Jag har en tävling på min sida som jag tänkte tipsa dig om, du kan vinna ett unikt smycke =)



Och nästa vecka kan du vinna en köksassistent från OBH Nordica =)



Titta gärna förbi och var med och tävla!



Kram

/Nellie



http://sockertussen.blogspot.com/2011/12/tavling.html

2011-12-07 @ 20:28:51
URL: http://sockertussen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0