LAVENDELSOCKER

Jag hatar när folk förstör sin blgg genom att be om ursäkt för att de inte bloggar. Så jag skall inte göra det! Men bara så ni vet så kommer min blogg sakta men säkert börja må bättre! Okej?

I alla fall ni minns att jag skulle provbaka? Resultatet på recept nummer två blev något oerhört underbart! Hela receptet får ni se i September när Mias kokbok kommer ut, tills dess får ni nöja er med det här!


Lavendelsocker

1 msk strösocker
1 msk torkad lavendel
Blå och röd hushållsfärg

Stöt socker och lavendel fint i en mortel. Tillsätt eventuellt några droppar blå och röd hushållsfärg om du vill ha kraftigare lila färg på sockret.



Kommentarer
Postat av: anonym

vad är det där? :D

2011-04-15 @ 12:53:25
Postat av: Tara

Det är vitchoklad-lavendelmedaljonger:D

2011-04-15 @ 13:11:11
URL: http://tortelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0