GRATTIS CAFÉET!

I dag fyller min familjs café ett år! Det har varit det året med mest förändringar i mitt liv. Det är ju faktiskt inte så idylliskt som det ser ut i TV då man har ett café. Trots nackdelarna så finns det väll många positiva saker med det också. Man blir så glad av att jobba där, man lär känna så mycket nya intressanta människor och kunderna lär dig också mycket! Grattis caféet nu är du ett år gammalt!♥


Bildkälla okänd
img_8180img_8183
Bild källa1


Bild källa2


Bild källa3

Naturligtvis har jag en nmassa egna bilder från café, men min vän google bjöd mig också på några riktigt fina! Dessutom är det roligt att läsa om allt positivt som skrivs om Crustum på olika bloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0