NÄR DET INTE GÅR SOM MAN TÄNKT SIG

Igår när vi vänelever satt på någon sorts mobbnings skolning, som nu var rätt lång tråkig (ja vet, jätteviktigt och allt det där, men tråkigt) kom jag på ett nytt recept. Det händer mig ganska ofta och jag älskar den där ivern man får då man sätter ihop olika smak kombinationer i huvudet. Oftast blir det lyckat och ibland är det bara något litet som man måste ändra på men låt mig kalla det här receptet lite av en katastrof.

Resultatet skulle bli ungefär så här: Morots puré med cashewnötter utsprutat med en spiral spritser.
Detta blev resultatet:

Bilden blev fin och jag gillar färgen på moset, men det blev för sött. Man kan ju lägga i potatis för att jämna ut morots sötman och det har jag gjort förr. Dessutom hade inte Alepa osaltade cashews.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0