RIKSDAGSHUS OCH AVSKEDSPRESENTER

Jag har inte varit i skolan på två veckor då vi har haft prao! Jag har haft SUPER ROLIGT! Men i dag skall jag tillbaka till skolan. Man borde ha mycket mera PRAO! Kanske jag själv borde bli riksdagsman och ändra på saken?:D

Min fina Riksdagsmugg och mitt riksdagste som jag fick i avskedspresent! Det var så snällt av dem, och av någon anledning så är det det godaste tet jag druckit på länge...

I PLENISALEN

JAG TYCKER ABSOLUT RIKSDAGSHUSET ÄR ETT AV DE VACKRASTE HUS JAG VARIT INNE I. I ALLA FALL PÅ INSIDAN. HÄR ETT EXEMPEL!


Kommentarer
Postat av: Lucke

Lucka 7 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om valfritt smycket från JohannaN.com :P

2010-12-07 @ 11:46:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0