8 DECEMBER- JULGODIS TANKAR

I dag har Andrea och jag tiggt ihop en massa saker till vårt vänelevs lotteri. Det gick jättebra! Vi fick så mycket saker att vi inte orkade bära det:D Förstår inte hur folk kan vara så snälla, vissa butiker bara öste på oss saker!

Skulle inte klara mig utan Andrea när jag gör julgodis! Jag är alldeles för otålig och oförsiktig. T.ex. bara titta här hur fint hon slagit in våra chokladkolor som vi lagade i fjol!

Jul godis är något av det bästa med julen. Ännu är det inte dax för det "stora  julbaket", men snart blir det väll julgodis i långa banor!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Damn right att vi fick mycket!! :D Vi är bäst :) Det var så roligt då vi bakade julgodis, jag har ännu ett närke kvar by the way :P Haha :) Ses imorn

2010-12-08 @ 22:06:08
URL: http://gympafantasten.blogg.se/
Postat av: Helena Ljunggren

Julgodis är det bästa med julen :D



Hos mig, www.helenaljunggren.com/sophie-dahls-voluptuous-delights-utlottning/, har man möjlighet att vara med i utlottning om Sophie Dahl's nya kokbok Voluptuous Delights

2010-12-09 @ 12:06:11
URL: http://www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0