VATTENMELON - OCH FETAOSTSALLAD



Jag gillar vattenmelon, jag gillar fetaost och jag gillar sallad! Vet ni vad jag gillar ännu mera? Jo, vattenmelon- och fetaostsallad! Kan det bli bättre? Det smakar verkligen varm sommardag med den läskande vattenmelonen. Lätt är det också bara att blanda vattenmelon, fetaost och ens favorit salladsmix, och så lite balsamico förstoss.
Det har varit alldels underbart väder idag och ppå matrasten stod vi ute på gården och solade. Synd att Andrea var sjuk. Kändes lite tråkigt utan henne. Inget illa mot er andra men ni vet...=)
Hoppas att ni också haft en fin dag!<3


Kommentarer
Postat av: Andrea

Aaww, tack <3 ja hade också ganska tråkit hemma :(

2010-04-15 @ 07:21:46
Postat av: sandra

Godmorgon :)

allt bra idag?

2010-04-15 @ 09:24:30
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Sis morphine

De här såg gott ut, de måste jag testa!

Rolig blogg du har =)

2010-04-25 @ 20:46:31
URL: http://sismorphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0