MÄTT !

I dag har vi ätit ute. Tyvärr förstod servitrisen min beställning fel så jag fick någon sorts rostbiff sallad istället för någon annnan sorts rostbiff med örtpotatis. Därför fick jag gratis desert =) jag beställde chokladkaka med apelsinsmör, slurp!!! Rostbiffen jag fick var i allla fall jättegod, den låg på en sallad av rucola, päron, parmesan och pinjenötter.

Hittade ett lite liknande recept på rostbiffs sallad!

Det här behöver du (ca. 4 pers.) :

6 msk tapenada
1 ½ msk röd- eller vitvinsvinäger
1 ½ msk olivolja
blandad salllad
8 skivor rostbiff
grovt riven parmesan ost

1. Blanda först i hop vinegrätten

2. Ordna salladen på fyra tallrikar och lägg två rostbiffsskivor på överst

3. Toppa med parmesanosten





    Min desert♥

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0