BLOGGPAUSEN ÄR ÖVER!

Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jag menar att gå från att blogga en gång per dag till att inte blogga alls på 1½ månad och sedan börja igen som inget skulle ha hänt går ju inte riktigt.
Men faktiskt har det inte hänt så mycket annat än att jag inte har varit i Finland och så har jag börjat skolan och ni vet, så har det inte riktigt blivit av...
Nåja, nu skall jag börja blogga igen och om man ser det från den ljusa sidan så har ja ju mycket mera att blogga om efter en paus och ni kommer få ta del av all mat jag fått äta både i Tysklan, Sverige och här hemma.
I slutet av september kommer det dessutom att ske en väldigt stor förändring här på bloggen, så det kan ni ju hålla utkik efter! 
Dessutom vill jag tacka mina trogna läsare som ha tittat in här varje dag i hopp om att hitta ett inlägg :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jejj :) Va?? Va fö förändring?? :O



kram din nyfikna vän :P

2011-09-04 @ 09:41:47
URL: http://awic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0