LOOKING FOR SUMMER

För en tid sedan då Marre kom hem till mig och satte sig vid datorn tittade hon på mig och sade "Tara, det är verkligen så att ditt liv handlar om-MAT."

På data skärmen framför henne fanns en massa olika mat bloggar, mat bilder och receptsidor. På mitt skrivbord runt datorn låg en stor hög med mattidningar och kokböcker. Samtidigt som hon sade det kom jag in med mat jag hade lagat åt henne.

Så jag antar att Marre har rätt, det är det mitt liv kretsar kring- och jag gillar det!
Speciellt väntar jag på att få laga vår och sommar mat! Det blir både godare då man kan äta ute och fiare bilder!

Dessutom finns det mera allternativ då frukt och grönsaker är färska.

Några av mina favorit inspirationssidor just nu:

Vasabladets matblogg- en rätt ny blogg med underbara bilder
Joy of baking- jag behöver inte förklara, bara gå in och titta på denna underbara receptsajt!
Maräng magazine- Bak fias nya baktidning på nätet, helt otrolig!

Kommentarer
Postat av: Marre

:)

2011-02-10 @ 15:51:22
URL: http://marrezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0