HÄLSOSAMMA KOKOSBOLLAR

Jag längtar sååå mycket till sommaren (om ni inte förstod det i inlägget under)! I dag är det -10º här i Helsingfors. Tur att det inte snöar!

 

Dessutom har ag har hittat min dröm bikini! Synd bara att den är ungefär 50€ över min "bikinbudget".
Nåja, för att överhuvudtaget komma i en bikini testade jag hälso kokosbollar i går istället för popcorn igår då vi gick på bio (filmen var förrästen otroligt fantastisk!)


CHOKLADBOLLAR MED APRIKOSER

frön från ½ vaniljstång
1 dl vanilj kvarg (kesella om du bor i Sverige)
½ dl kakao
2 dl fiberhavreflingor
5 torkade aprikoser
½ dl kokosflingor

Skär ett snitt i vaniljstången och gröp ur fröna. Blanda kesella, kakao och havregryn i en bunke. Hacka aprikoserna fint och blanda ner i smeten.
Forma smeten till bollar och rulla dem i kokos. Ställ kallt.


Kommentarer
Postat av: Marre

va du ironisk eller..? Ja sa ju att dom VAR goda, haha tro nu :DD

2011-02-11 @ 22:11:35
URL: http://marrezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0