VECKOMENY V. 22

Vi har över hundra kokböcker hemma. För tillfället är just den delen av bokhyllan, där kokböckerna brukar stå, rätt tom. De flesta av våra kokböcker ligger nämligen för tillfället på mitt golv. Jag försöker nämligen sätta ihop min första veckomatsedel här i bloggen. Det är otroligt roligt och inspirerande att bläddra igenom alla böcker, gamla som nya. Eller kanske mest nya eftersom modern mat kanske är lite mera min grej. Fast gamla recept kan vara roliga att utveckla och det finns ju mycket bas recept i dem.

Det här är i alla fall mitt slutrasultat

Måndag: Vegetarisk lasange

Tisdag: Indonesiska jordnötsspett

Onsdag: Rester

Torsdag: Ungsstekt lax med citronsås

Fredag: Tonnfiskbiffar

Lördag: Äta hos Andrea

Söndag: Pasta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0