9 DECEMBER- PEPPARKAKOR?


Jag har tagit första steget! Jag har köpt pepparkaksdeg. I och för sig lyckades jag köpa laktosfri pepparkaksdeg, men så annorlunda kan det väll inte smaka?

Jag vet att ni i och med det här inlägget  tappar all respekt för mig. Men är inte hemlagad pepparkaksdeg liiiite överskattad. Det är tillräckligt jobbigt att baka pepparkakor ändo, då man måste kavla! Dessutom är det det enda färdiglagade ni kan hitta i den här bloggen! Skulle aldrig tänka mig äta färdig makaronilåda eller en saarioinen pizza. 

Fast jag äter ju skolmaten. Är det sammasak som att äta helfabrikat? 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej!

Det är påriktigt sååå enkelt att laga egen pepparkaksdeg, helt detsamma som att göra muffinsdeg tex :) Dessutom har köpt pepparkaksde tycker jag den där konstiga eftersmaken men egen är 1000 gånger godare :D Du måste testa det är absolut inte svårt jag LOVAR!



Kramar

2010-12-11 @ 22:21:12
URL: http://gympafantasten.blogg.se/
Postat av: Tara

Nå, då måst jag väll göra ett försök:D

2010-12-12 @ 08:27:21
URL: http://tortelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0