TYSKA RESTAURANG BESÖK

I dag skall jag laga mat hela dagen för att ikväll kunna bjuda mamma på den perfekta födelsedagsmiddagen. Därför får ni idag njuta av mat som andra har lagat. Här är alltså bilder från alla restaurang besök jag gjorde i Tyskland under sommaren. Ni skall förrästen få flera bilder från mitt mat Tyskland och mat jag lagade där.


Medelhavs flammkuchen, är en tysk variant av pizza fast mycket godare. Jag hade något smuts på linsen så därför är bilden lite suddig

På varenda restaurang i Tyskland serverar är friterad fisk. Helt gott ibland men man blir lätt trött på det

Det här var otroligt gott! Jätteräkor i chilismör med nybakad chiabatta

Grekisk sallad

Crepes fyllda med grav lax

Någonsorts liten gourmet tallrik

Det här åt jag på en "ört restaurang", det är ugnsbakad potatis med chevre och lavendel

Många påstår att det här är Lübecks godaste chokladkaka men jag har nog ätit godare

Kommentarer
Postat av: Tara

Du har förstås dreglat på linsen

2010-08-17 @ 19:46:35
URL: http://tortelina.blogg.se/
Postat av: Emmy

Oj, vad mycket gott ni ätit!

2010-08-22 @ 22:25:58
URL: http://remsansbistro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0