ZU HAUSE

Fem dagar och ungefär 10 kilo senare kom jag hem. Jag har aldrig ätit så mycket choklad (oreos) i hela mitt liv och jag har haft SUPERMEGAROLIGT!

Tur att jag köpte nya nummret av Shape, så att jag kan tappa chokladkilona. Fast från Tyskland brukar inte kilona komma med hem- om ni förstår vad jag menar.

Som ni förstår, kommer ni den närmaste tiden bara frestas med vad Marre och jag ätit i Tyskland. Och om ni vill se andra bilder än på mat (från Tyskland) så kan ni läsa Marres blogg. För hon fotar inte allting hon äter, och gillar inte heller när andra gör det!

Men det kan ta en tid fören vi bytt bilder och ordnat dem. Det finns nämligen 900 bilder från de senaste dagarna:D

Kommentarer
Postat av: Marre

2011-01-06 @ 15:53:37
URL: http://marrezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0