3 IN 1: EN TREVLIG, HÄLSOSAM OCH EKOLOGISK MÜSLI


Ni vet vad jag tycker om Stockmanns delikatess avdelning, så låt oss tala om något trevligare... NKs matavdelning!

Skulle kunna spendera en timme i vilken svensk matbutik som helst- ja jag förstår att ni tycker att jag är galen, om ni är svenskar tycker ni knappast ICA är något speciellt- men NKs matavdelning var ju alldeles otrolig.

Fast vi sprang bara snabbt genom den, vi hade inte så mycket tid, fick bara med mig en passionsfrukt Mer (varför finns det inte i Finland?) och en Müslimix. Men vilken müslimix sen! Man kunde plocka ihop sin alldeles egna ekologiska hälsomüsli! Allt det här kunde man välja mellan. UNDERBART!


Förrästen så sken solen idag, ytterst trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0