IT`S A SIGN

Kom just hem från dansen och skall snart börja laga mat! Tyvärr måste jag redan första dagen byta ut det som står på veckomenyn. Kom nämligen på att vi hat gravlax kvar från Cafét igår och den håller inte så länge till. Därför tänkte jag att jag iställe skulle laga det här, fast jag är inte säker att vi har riktigt allting hemma. Fast som ni vet så brukar det ju inte hindra mig!:D
På vägen hem köpte jag nya nummret av ELLE mat & vin, och titta, vi har födis i samma månad och är lika gammla. Det måste ju vara någon slags tecken:D Pärmen är så juvlig, men jag vet inte när jag skulle kunna laga en så festlig tårta. Nu skall jag sätta mig och läsa den och dricka ett glas äppelsaft. Den ser helt underbart god ut eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0