HURTIGT

Jag tror jag dör! Åtminstone att dömma på mina musklers bultande! Kom just hem från lenkkin med Andrea. Runt ärtholmen och hem. Det blir typ sex kilometer. Pluss en massa muskler! Då menar jag verkligen en massa muskler! Det var total hemskt... och ganska roligt. Vi måste göra det snart på nytt, eller hur? När man kommer från en sådan runda är inget bättre än hem pressad saft.
Bara att köra

♥äpple

♥celleri stavar

♥morot
I en saftmaskin och så är det klart. Både hälsosamt och gott!

Tack Andrea för att du fick mig att komma och träna, och snart igen!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Japp snart igen va ordet! ;) Ja gjorde en frutie efter jenkkin :) gott :D tack själv fö att du fick mej o fö att du kom me mej :) <3

2010-05-03 @ 17:00:06
Postat av: Mamma

Duktig flicka!

2010-05-03 @ 17:40:05
Postat av: emelie

nice blogg, titta gärna in min :)

2010-05-03 @ 18:24:56
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/
Postat av: Yasemin

Åhh va avis jag blir. Vill också ha en saftmaskin.

2010-05-03 @ 18:50:14
URL: http://yaseminskok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0