GODSAKER INNFÖR SOMMAREN

Alla mina 14 sommrar har jag tillbringat ute i Åbo skärgård i Nagu tillsammans med min Mormor. I år har jag laddat upp med en massa recept på goda sötsaker soom jag skall baka. Här har ni an liten lista på några av dem. Jag har ju gjort en liknande lista förut, men man måste ju typ göra en per årstid! Här har ni den, hoppas den kan inspirera er med!

Hårda chokladkolakakor
Lime knappar
Citrontimjankakor
Blåbärs macaroons
Choklad passionsfrukts macaroons
Kladdkaka med kanel och hasselnötstopping
♥Müsli
♥Typ allting ur Leilas kokböcker
♥Massor med bakverk med självplockade hallon och blåbär
♥Cookie glass sandwitch
♥Vanliga cupcakes med limefyllning och maräng frosting
♥En massa, massa andra cupcakes

Naturligtvis blir det en massa annat gott också, oooo så jag längtar!!!♥


Kommentarer
Postat av: Hilda-blogg design och foto !

Gud vad gott! :D

2010-06-05 @ 10:04:51
URL: http://wimsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0