OCH SÅ KOM DEN!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Nu har jag den äntligen, Leilas nya kokbok. Det här Leila fenomenet (ja, för det är ett fenomen, eller hur?!) har blivit rätt strort men jag älskar hennes kokböcker för de underbara bilderna och de fina lite annolunda recepten. '

Mycket baknings glädje kommer det att bli i sommar, speciellt bröd. Inte en gång i sommar skall någon i min familj (ja vet, vi har ett bageri men jag syftar väll på min Mormor) få köpa ett färdiglagat smaklöst bröd fullt med tillsatsämnen, smakessenser och framförallt luft (ja det är sant att alla fabriker pumpar luft in i sina bröd). Jag skall baka allt bröd självoch jag skall också försöka våga mig på surdeg!

Kommentarer
Postat av: Tone

courier new heter den i inläggen :)

Åh älskar hennes böcker, helt underbart med inspiration :)

2010-06-09 @ 17:36:55
URL: http://tone021.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vill du vara med och tävla om ett armband från Cocoo? Besök min blogg för mer info :) Kram



http://knorkan.blogg.se/2010/june/tavling.html

2010-06-09 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0