MATTIDNINGAR

Hemma hos oss har vi rätt mycket mattidningar, och då menar jag verkligen mycket! Vi har allt från de svenska Allt om mat, Laga lätt, Elle mat & vin, Mat vänner och Gourmet till finska och tyska tidningar. På landet har vi ännumer!

 
Nu har alla dessa mattidningar fått sig en ny vän! Nämligen Lantliv mat & vin, en alldeles härlig tidning! Recepten är så otroligt lockande och precis som i Lantliv, så är bilderna alldeles perfekta i sina pastellfärger!

En annan ny grej inom mattidnigsvärlden är Le Parfait! En mattidning på nätet. Jättespännande tycker jag, men också lite skrämmande. Jag menar själv vill jag gärna ha tidningen i mina händer, kunna röra den! Fin, fina recept hade den i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Safia

Haha ojdå det var verkligen mycket tidningar! :D

2010-04-01 @ 22:14:37
URL: http://safia.webblogg.se/
Postat av: H a i d i

Godnatt! Hoppas du haft en bra dag! ♥

2010-04-01 @ 22:38:41
URL: http://haidis.se
Postat av: Anonym

Älskar den mittersta bilden! =D

2010-04-03 @ 09:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0