EN UNDERBAR DAG!

Idag har det varit en underbar vårdag! Först började jag halvtolv, men vi hade bara 45 minuter skola! Efterskolan gick vi till en asiatiskresturang och äta med Andrea, Marre, Lina och Simone. Det var en asiatisk buffe för 8,70 (87 kronor) Därfanns b.la. sushie och en massa wokar och friterad mat. Min favorit rätt, efter tortelini förstoss, är sushie men den ända bilden på maten jag fick föreställer friterade räkor och vårrullar.



Efter att vi ätit gick Marre, Lina och Lene och jag till Brunssan där vi tog en massa fina bilder.


                 Jag älskar den här bilden på Marre och mig!

När våra kamera batterin tagit slut mötte vi upp Andrea och fortsatte chilla i Brunssan innan vappen (valborg) firandet kom igång!

Allt detta gjorde vi medan solen sken över oss- en underbar dag!♥
 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ljuvli bild! <3

2010-04-30 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0